.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گشت کنترل نامحسوس در مازندران تقویت می شود
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از اجرای تقویت گشت کنترل نامحسوس پلیس راهنمایی و رانندگی در استان با هدف توسعه فرهنگ خودکنترلی در رانندگان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ مهدی باقری اظهار داشت: برخورد با تخلفات حادثه ساز و الزام رانندگان متخلف به رعایت اصول و مقررات راهنمایی و رانندگی از عوامل پیشگیری از بروز تلفات و خسارت های ناشی از حوادث رانندگی به شمار می روند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران، تصریح کرد: اجرای طرح های موقت و بهره گیری از روش های جدید منطبق با وضعیت ترافیک استان در راستای اصلاح فرهنگ رانندگی از راهکارهای اجرایی پلیس برای ساماندهی ترافیک شهری در استان است.

سرهنگ باقری، خاطرنشان کرد: با هدف توسعه فرهنگ خودکنترلی و قانونمندی در رانندگان، برخورد قاطع با رانندگان قانون گریز و متخلف و ایجاد جو روانی بین رانندگان طرح تقویت کنترل نامحسوس شهری در ۲۲ شهرستان به اجرا در آمد.

وی از بکارگیری ۱۸ دستگاه خودرو برای اجرای طرح گشت نامحسوس از شهرداری ها و سازمانهای حمل و نقل درونشهری در سطح استان خبرداد و اظهار داشت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از این خودروها به صورت نامحسوس روزانه با تخلفات رانندگی برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهند کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.